Results 1 to 6 of 6

Thread: Why African Women run so fast...

  
  1. #1
    Status
    Offline
    Mz-Dust's Avatar
    AOC Obsessed
    Join Date
    May 2009
    Posts
    1,394
    Mentioned in
    1 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Adult Content Why African Women run so fast...

    Have you ever wondered why all the fastest women at the Olympics, Commonwealth Games, in fact most sports you can think of are African?





    Sorry lol I found that sooooooo funny.

  2. #2
    Status
    Offline
    Blue_Sport's Avatar
    AOC Obsessed
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1,358
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    haha a truncheon that big would be insane
    *Irmscher Astra G Hatch,
    *2.2L 16v(Z22SE)
    *154.0BHP, 151.3 lbs ft torque...
    ...For now...

  3. #3
    Status
    Offline
    James's Avatar
    The Modfather
    Join Date
    May 2004
    Location
    Buckinghamshire
    Posts
    7,798
    Mentioned in
    65 Post(s)
    Quoted
    13 Post(s)
    Add James on Facebook
    Bloody dangerous if he needs a pi55 unless he wears safety goggles
    "Sometimes the light at the end of the tunnel, is only the train coming to finish you off"



    The skunk is not dead, it just has a new smell!

  4. #4
    Status
    Offline
    willbaroo's Avatar
    AOC Obsessed
    Join Date
    May 2006
    Posts
    4,477
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Wtf???!?!?

  5. #5
    Status
    Offline
    Rory's Avatar
    AOC Obsessed
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    1,239
    Mentioned in
    5 Post(s)
    Quoted
    14 Post(s)
    And what's so unusual about that?

    I wish mine was that small
    1.7 DTi Estate

  6. #6
    Status
    Offline
    Dan@msx's Avatar
    AOC Fanatic
    Join Date
    May 2009
    Posts
    751
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Quote Originally Posted by Rory View Post
    And what's so unusual about that?

    I wish mine was that small
    was gonna say, dont have to be african to have one of them! lol

    no one realised he only got a small one, thats just what he keeps his money and phone in!
    No longer GSi power
    Dirty Derv Decked Vec is the way forward for me!

Similar Threads

  1. Why do african women run so fast
    By welsh-andy in forum Chit Chat and a Warm Welcome!
    Replies: 3
    Last Post: 08-03-2007, 22:05
  2. On efor the Women or those who doubt Women about cars!
    By Skipz in forum Car Chat (other marques/models)
    Replies: 10
    Last Post: 29-10-2004, 18:50

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •