Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 16

Thread: Sunburnt at Trax

  
  1. #1
    Status
    Offline
    Sami's Avatar
    The Invisible Woman
    Join Date
    Feb 2008
    Drives
    Zafira
    Location
    Garelochhead, but now Northampton
    Posts
    12,675
    Mentioned in
    50 Post(s)
    Quoted
    7 Post(s)

    Sunburnt at Trax

    How the hell did we manage that!? Both me and Tangy have gone a little red, anyone else get burnt?
    Why not sign up and join us.
    Become a member today

  2. #2
    Status
    Offline
    Burger Boy's Avatar
    AOC Obsessed
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    4,879
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    umm maybe. have gone slightly red on my nose and top of my cheeks.
    Castle Combe Saloon Car Championship. Car 21, pug 106 GTI. Gone from track days to full on racing

  3. #3
    Status
    Offline
    iansimms2004's Avatar
    AOC Obsessed
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    3,814
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    ermmm nope. lol. i think you and andy just attract all the rays of sunlight, thus everyone else is ok, but you and andy get burnt everytime, didnt you get burnt at billing aswell?lol. was a very good day weather wise tho, threatened rain a few times didn't it but it held off fortuneately!
    For free hugs PM me.

    For sex, pm cabriomatt.

  4. #4
    Status
    Offline
    davie b's Avatar
    AOC Fanatic
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    853
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    sun never seen any up here for days had flooding sinse thursday been nearly 4" of rain sinse then
    slightly tweeked zaffy gsi. vxr turbo. scorpian precat. scorpian 200 cel sports cat. miltek cat back sytem. lowered on jom coilovers. 18" lxy haines

  5. #5
    Status
    Offline
    888rich's Avatar
    AOC Obsessed
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    2,550
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    old dears said id caught the sun - trax tradition tho

  6. #6
    Status
    Offline
    Davee's Avatar
    AOC Obsessed
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Buckingham
    Posts
    1,664
    Mentioned in
    3 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Me and Tricia have caught the sun.......although I think its probably more likely to be wind burn...... or both..... lol

    Anyways...those who know me best know I suffer badly in the sun....

    If its got pistons or tits, its gonna be expensive!!






  7. #7
    Status
    Offline
    Jaynos XP's Avatar
    "Female"
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    3,024
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Yep! Me too! Lovely glowing red face, and white panda eyes, lol!

  8. #8
    Status
    Offline
    Minxy's Avatar
    The Sticker Queen
    Join Date
    May 2003
    Location
    West Sussex
    Posts
    16,058
    Mentioned in
    35 Post(s)
    Quoted
    4 Post(s)
    I have a red face too! I didn't realise until I was sat on the motorway!
    MINXY BUTLER-HENDERSON

  9. #9
    Status
    Offline
    MatG's Avatar
    Club Chairman
    Join Date
    May 2003
    Posts
    34,568
    Mentioned in
    1 Post(s)
    Quoted
    1 Post(s)
    yep wind burn/sun burn is going on well with me too
    Been apart of the inner circle since 2001
    Click Me to Join Astra Owners Club Full or Lite Members

  10. #10
    Status
    Offline
    AndyH's Avatar
    Bit busy... be back soon!
    Join Date
    Jul 1971
    Drives
    Astra Coupe 2.2
    Posts
    300,024,286
    Mentioned in
    133 Post(s)
    Quoted
    30 Post(s)
    Follow AndyH On Twitter Add AndyH on Facebook Add AndyH on Google+
    My eyes feel red raw too, I think that's from BBQ smoke tho
    Actively proving that post counts mean jack sh*t since 1971

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •