Results 1 to 6 of 6

Thread: What's this . . . ?

  
  1. #1
    Status
    Offline
    astrasportrob's Avatar
    AOC Newbie
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    41
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    What's this . . . ?

    Looking under the seats today, I discovered some electronic gadgetry.

    http://www.flickr.com/photos/3998512...n/photostream/

    Is it a heated seat mechanism that I didnt know I had?

  2. #2
    Status
    Offline
    buckle's Avatar
    /
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    18,921
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    1 Post(s)
    Yeah, its the cables for pretensioners, side airbags and heated seats.

  3. #3
    Status
    Offline
    astrasportrob's Avatar
    AOC Newbie
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    41
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Hmmm . . .

    Does this mean I could add heated seats to my car, if it was wired to a switch?

  4. #4
    Status
    Offline
    astrasportrob's Avatar
    AOC Newbie
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    41
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Thanks for the move - my bad

  5. #5
    Status
    Offline
    buckle's Avatar
    /
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    18,921
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    1 Post(s)
    Yep, if you bought a leather interior from a coupe, plug in the seats and fit the switches

  6. #6
    Status
    Offline
    astrasportrob's Avatar
    AOC Newbie
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    41
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Haha fair enough, just came across a similar thread where you said the same thing

    Well, was worth a thought, cheers.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •