Results 1 to 9 of 9

Thread: Ha ha ha darwin award

  
  1. #1
    Status
    Offline
    mattcoupturbo's Avatar
    AOC Obsessed
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    4,765
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Ha ha ha darwin award

    watch till the end its class

    http://www.liveleak.com/view?i=872_1228718217

  2. #2
    Status
    Offline
    ssa17WS's Avatar
    HID + LED Guru
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    3,292
    Mentioned in
    1 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    lmao!!!

    shame he didn't die... as its not a darwin award then lol

    STeve
    Astra VXD
    rburgring - 10:55

    Scottish Region

  3. #3
    Status
    Offline
    jam's Avatar
    AOC Gold Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Tamworth, Staffordshire
    Posts
    11,695
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Follow jam On Twitter
    Quote Originally Posted by ssa17WS View Post
    lmao!!!

    shame he didn't die... as its not a darwin award then lol

    STeve

    At least he's trying Steve
    Its a jam thing

    Haec credam a deo pio, a deo justo, a deo scito?



  4. #4
    Status
    Offline
    jam's Avatar
    AOC Gold Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Tamworth, Staffordshire
    Posts
    11,695
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Follow jam On Twitter

    Click here if you cannot see the above video...


    Another one trying his hardest.
    Its a jam thing

    Haec credam a deo pio, a deo justo, a deo scito?



  5. #5
    Status
    Offline
    Paul's Avatar
    Ex-Astra Owner
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    12,861
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Hahaha thats great!

  6. #6
    Status
    Offline
    ssa17WS's Avatar
    HID + LED Guru
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    3,292
    Mentioned in
    1 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    if only more and more neds would try and do this everyday, we might actually be looking at a brighter future haha

    Steve
    Astra VXD
    rburgring - 10:55

    Scottish Region

  7. #7
    Status
    Offline
    bigstring's Avatar
    AOC Obsessed
    Join Date
    May 2008
    Posts
    4,156
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    what a tit!

    ow well, maybe next time
    Celica T-Sport , Audi S3 , scania r series

  8. #8
    Status
    Offline
    SteveMK4's Avatar
    AOC Obsessed
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    1,106
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    haha, both brilliant videos.

    Cheers!
    Quote Originally Posted by coupe turbo
    lag is a thing which warns me get ready for action.

  9. #9
    Status
    Offline
    nry's Avatar
    Cumbria RO | Club Team
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    25,986
    Mentioned in
    48 Post(s)
    Quoted
    1 Post(s)
    What were they all doing in that first video? Everyone seemed to be getting explosions but no idea if they all had explosives taped to their sledge hammers?

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •