Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 25

Thread: falkirk cruise

  
  1. #1
    Status
    Offline
    wee_gus's Avatar
    AstraSport Member
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    1,128
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    falkirk cruise




    Fast Car will be covering the next cruise for the magazine in conjunction with us on Thursday 2nd October.

    They'll be covering mainly the wheel but also later at the retail. So, looking for a big, big turnout folks.

    Falkirk Wheel then on to the Retail Park peeps.

    If you're VOSA aware, then remember that there are 2 ways into the Retail Park...

    Who's in?

    if anybody is up for this give me a PM

    Angus
    GSi

    Built not Bought

  2. #2
    Status
    Offline
    Glasgow_Stu's Avatar
    Moderator
    Join Date
    Nov 2005
    Drives
    Vectra VXR + Astra Coupe Turbo
    Location
    In a box outside tesco
    Posts
    12,987
    Mentioned in
    25 Post(s)
    Quoted
    16 Post(s)
    Add Glasgow_Stu on Facebook
    i have removed ur mobile number m8... ull end up wi heavy breathing calls at 4 am... unless ur into that kinda thing that is
    The coupe...ITS ALIVE & back from the dead....again!
    The internet: where everybody knows everything about **** all.

    become a paid member:
    http://www.astraownersclub.com/vb/payments.php



  3. #3
    Status
    Offline
    GaryMc's Avatar
    AOC Newbie
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    26
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Il be there in my car...corsa tho lol

  4. #4
    Status
    Offline
    Glasgow_Stu's Avatar
    Moderator
    Join Date
    Nov 2005
    Drives
    Vectra VXR + Astra Coupe Turbo
    Location
    In a box outside tesco
    Posts
    12,987
    Mentioned in
    25 Post(s)
    Quoted
    16 Post(s)
    Add Glasgow_Stu on Facebook
    i personally will not be attending mainley because i know to many people that i just canna be arsed seeing BUT if you are interested in flying the AOC scotland flag by all means i can supply u with flyers if you wish m8..
    The coupe...ITS ALIVE & back from the dead....again!
    The internet: where everybody knows everything about **** all.

    become a paid member:
    http://www.astraownersclub.com/vb/payments.php



  5. #5
    Status
    Offline
    supersaloon's Avatar
    AOC Fanatic
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    471
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    bugger . ma van will be away this friday . but if it dont mite fire throught

  6. #6
    Status
    Offline
    GaryMc's Avatar
    AOC Newbie
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    26
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    I think iv been to all the cruises expect falkirk lol.lets hope it doesnt disappoint.have heard its bad with traffics tho and my tints are the lightest :|

    I would hand them out mate but im a lazy **** and dont walk about much :P

  7. #7
    Status
    Offline
    astra-andy's Avatar
    AOC Newbie
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    66
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    if i hand them out will i get a free aoc decals for the outside of my car ?

  8. #8
    Status
    Offline
    Begbie's Avatar
    AOC Regular
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    265
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Damn working untill 10

  9. #9
    Status
    Offline
    Glasgow_Stu's Avatar
    Moderator
    Join Date
    Nov 2005
    Drives
    Vectra VXR + Astra Coupe Turbo
    Location
    In a box outside tesco
    Posts
    12,987
    Mentioned in
    25 Post(s)
    Quoted
    16 Post(s)
    Add Glasgow_Stu on Facebook
    Quote Originally Posted by astra-andy View Post
    if i hand them out will i get a free aoc decals for the outside of my car ?
    sorry m8... nout to do with me.., lol

    i can get them for you but it will cost the same as everyone else tho... lol
    The coupe...ITS ALIVE & back from the dead....again!
    The internet: where everybody knows everything about **** all.

    become a paid member:
    http://www.astraownersclub.com/vb/payments.php



  10. #10
    Status
    Offline
    wee_gus's Avatar
    AstraSport Member
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    1,128
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    cheers for that stu, aye that would be good then i can give you back the obd reader
    GSi

    Built not Bought

Page 1 of 3 123 LastLast

Similar Threads

  1. Falkirk Cruise + Glasgow Cruise?
    By Ciaran in forum Scotland Region
    Replies: 19
    Last Post: 20-09-2006, 19:23
  2. Falkirk cruise 6/1/05
    By DOUG in forum Spotted and Flyered
    Replies: 11
    Last Post: 14-01-2005, 15:17

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •