Results 1 to 5 of 5

Thread: rockness anyone

  
  1. #1
    Status
    Offline
    norry.d's Avatar
    AOC Fanatic
    Join Date
    Sep 2005
    Drives
    Astra G Saloon guise
    Location
    Fife
    Posts
    394
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Thumbs Up rockness anyone

    Hi all i put a thread up about this yesterday evening & seems to have got lost with hacker
    anyway just wondering if anyone is going to the event ?

    Cheers may see you there cant miss us we booked a new astra sxi & no doubt it will be plastered in stickers for the trip
    Thanks to vauxhall for doing the three day test drive again
    Boost is like a fit chick with an STD.

    You wanna hit it but don't know the consequences !!

  2. #2
    Status
    Offline
    norry.d's Avatar
    AOC Fanatic
    Join Date
    Sep 2005
    Drives
    Astra G Saloon guise
    Location
    Fife
    Posts
    394
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    just me then ?
    Boost is like a fit chick with an STD.

    You wanna hit it but don't know the consequences !!

  3. #3
    Status
    Offline
    ShaanK's Avatar
    AOC Obsessed
    Join Date
    May 2003
    Posts
    4,511
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    I really wanted to go but can't some mates were going to go up, but also can't and are selling their tickets cheap - so if you happen to have some mates that want to go with you.......
    ShaanK. BMW E92 335i Msport and BMW E83 2.5i X3

  4. #4
    Status
    Offline
    norry.d's Avatar
    AOC Fanatic
    Join Date
    Sep 2005
    Drives
    Astra G Saloon guise
    Location
    Fife
    Posts
    394
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Sorry to here you ware unable to make it shaanK missed a awesome day m8. Word spread in the event that it will become a annual thing

    Had great fun i'm burnt & bitten alive tho would'nt have changed a thing about it. Roll on next year
    Boost is like a fit chick with an STD.

    You wanna hit it but don't know the consequences !!

  5. #5
    Status
    Offline
    scottb's Avatar
    AOC Obsessed
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1,724
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    big kick in the balls i didnt go. sounded the shit on the radio on sat night while we were boozin lol
    my cars and general shizzle...

    http://photobucket.com/albums/b387/se2coupe/

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •