Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 19

Thread: Whos trading their.......

  
  1. #1
    Status
    Offline
    VauxUk's Avatar
    AOC Newbie
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    58
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Whos trading their.......

    .........Gsi in for a VXR??

  2. #2
    Status
    Offline
    Coo's Avatar
    Banned
    Join Date
    May 2003
    Posts
    25,105
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    nah...selling a 1.6 SXi soon as I get the VXR

    ....slight change in power

  3. #3
    Status
    Offline
    Craig's Avatar
    AOC Gold Member
    Join Date
    Jun 2003
    Posts
    17,804
    Mentioned in
    1 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    yeah whos selling a cheap GSI
    Ibiza FR CR TDI with 203 BHP

  4. #4
    Status
    Offline
    dannysport18's Avatar
    AOC Obsessed
    Join Date
    Sep 2003
    Posts
    35,241
    Mentioned in
    7 Post(s)
    Quoted
    7 Post(s)
    Quote Originally Posted by M40COO
    nah...selling a 1.6 SXi soon as I get the VXR

    ....slight change in power
    dont you mean If i get the VXR

  5. #5
    Status
    Offline
    Jace's Avatar
    AOC Gold Member
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    11,472
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Anyone chopping in a 888 for a VXR?
    From the Southeast? Find your next meet here


    The difference between intelligence and stupidity is that intelligence is limited.

    At least I have chicken!

    WellOilBeefHooked

  6. #6
    Status
    Offline
    LouiseVXR's Avatar
    AOC Fanatic
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    344
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Quote Originally Posted by M40COO
    nah...selling a 1.6 SXi soon as I get the VXR

    ....slight change in power
    same hun, 1.6 SXi,lol x and yeah, i'm worried bout putting my foot down in the VXR cos i'll actually go somewhere,LOL x
    VX Racing Spec Astra VXR build No.1 - tuned & prepped by 888 race engineering!
    Too many Mods to say ... if you know me u'll find out - else PM me lol xx

  7. #7
    Status
    Offline
    DazzyVXR's Avatar
    AOC Newbie
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    8
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Your in for a shock going from a 1.6, to a VXR

  8. #8
    Status
    Offline
    LouiseVXR's Avatar
    AOC Fanatic
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    344
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    LOL,from the sounds of it yeah i am x used to more powerful cars tho, i dont just drive my own,lol x
    VX Racing Spec Astra VXR build No.1 - tuned & prepped by 888 race engineering!
    Too many Mods to say ... if you know me u'll find out - else PM me lol xx

  9. #9
    Status
    Offline
    Coo's Avatar
    Banned
    Join Date
    May 2003
    Posts
    25,105
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Quote Originally Posted by DazzyVXR
    Your in for a shock going from a 1.6, to a VXR

    I can handle it !


    ....besides, seriously gonna do some advanced training..knockhills just up the road from me

  10. #10
    Status
    Offline
    ZS's Avatar
    AOC Obsessed
    Join Date
    Apr 2004
    Posts
    9,491
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    So 200 litres of petrol and 6 tyres for Mr Coo to be delivered to Knockhill then?
    2007 Metro Blue 5 door Mk5 Elite 1.7CDTI
    6th Vauxhall (4th Astra) in 10 years...plus a couple of other sheds...

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Does any one do any trading?
    By SunnyDee in forum Chit Chat and a Warm Welcome!
    Replies: 0
    Last Post: 23-01-2013, 17:39
  2. trading in
    By Shaun1703 in forum Chit Chat and a Warm Welcome!
    Replies: 15
    Last Post: 01-01-2007, 10:41

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •