Results 1 to 8 of 8

Thread: Red 5 Door Mk4

  
  1. #1
    Status
    Offline
    chr15g's Avatar
    AOC Fanatic
    Join Date
    Jun 2004
    Posts
    506
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Red 5 Door Mk4

    Hi,
    was at the Edinburgh Cruise at Hermiston Gait on saturday night, and once again, saw a Red 5 door Mk4.

    Was on the AS stand at Ingilston too.

    Any idea's as to who it is?

    Cheers

    Chris.
    Chris

    2.0 Coupe Turbo
    (Now Dead........)

  2. #2
    Status
    Offline
    ShaanK's Avatar
    AOC Obsessed
    Join Date
    May 2003
    Posts
    4,511
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    It's devious dave's old car currently owned by Matt - and is up for sale to -

    http://www.m1gst.com/vb/showthread.php?t=43334
    ShaanK. BMW E92 335i Msport and BMW E83 2.5i X3

  3. #3
    Status
    Offline
    d dave's Avatar
    AOC Obsessed
    Join Date
    May 2003
    Location
    Edinburgh
    Posts
    11,579
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    5 Post(s)
    Add d dave on Facebook
    yep what he said
    Scottish Member? Have a peep at our Region For tints or wraps Click Here!!

  4. #4
    Status
    Offline
    Dunsy's Avatar
    AOC Obsessed
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    2,449
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    nope sorry guys. it aint for sale ive provisonaly bought it

  5. #5
    Status
    Offline
    mat297's Avatar
    AOC Fanatic
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    518
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    lol yeh thats my car, any reason you are wanting to know!?

    like it?

    what were you driving chris?

  6. #6
    Status
    Offline
    d dave's Avatar
    AOC Obsessed
    Join Date
    May 2003
    Location
    Edinburgh
    Posts
    11,579
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    5 Post(s)
    Add d dave on Facebook
    memory serves, he should have a blue Astra iirc
    Scottish Member? Have a peep at our Region For tints or wraps Click Here!!

  7. #7
    Status
    Offline
    chr15g's Avatar
    AOC Fanatic
    Join Date
    Jun 2004
    Posts
    506
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Yeah, do have the Blue astra...

    but wasn't in it, was in a friends Skyline.

    Yeah, i like it,
    its good to see more 5 door cars being modified!!
    Chris

    2.0 Coupe Turbo
    (Now Dead........)

  8. #8
    Status
    Offline
    mat297's Avatar
    AOC Fanatic
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    518
    Mentioned in
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    lol cool, i actually dont have it any more, Dunsy off this forum bought it.

    you will still see it about tho!

Similar Threads

  1. 3 door drivers door bump strip..will a 5 door fit?
    By siggins16v in forum Bodywork and Exterior
    Replies: 1
    Last Post: 05-06-2013, 00:51
  2. Replies: 12
    Last Post: 03-06-2004, 16:39

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •